Levering

*EKSTRA LEVERINGSINFORMATION

Grundet vores sommerudsalg kan du opleve længere leveringstider end normalt. Desværre er vi midlertidigt ikke i stand til at annullere eller foretage ændringer i din ordre. Vi undskylder for ulejligheden.

 

 

De fragtpriser, du ser, er vejledende og gælder ikke for specifikke produkter. Fragtpriserne kan variere afhængigt af antallet af produkter og omfanget af disse i din kurv. For at få den specifikke pris for din ordre skal du gå til kassen og vælge dit leveringsland. Xpress-levering er ikke omfattet af gratis levering.

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt. Alle ordrer behandles på vores lager i Danmark inden for 1-3 hverdage. Alle kunder, der betaler med kreditkort, bliver dog underlagt en validering, og ferm LIVING forbeholder sig retten til at udsætte leveringen af en ordre, hvis vi mener, at der er brug for yderligere sikkerhedskontrol. Når din ordre er afsendt, sender vi dig en e-mail med pakkens trackingnummer.

Vi leverer ikke til postbokse.

Hvis leverancen ser beskadiget ud, beder vi dig modtage pakken med forbehold. Hvis indholdet er beskadiget, skal du kontakte kundeservice på webshop@fermliving.com.

Leveringstider og fragtpriser

Nedenfor finder du de estimerede leveringstider fra det tidspunkt, hvor pakken afsendes fra vores lager. Hvis du bestiller før kl. 14.00, bliver pakken afsendt samme dag.

GLS hjemmelevering: 1-2 hverdage
GLS PakkeShop: 1-2 hverdage
GLS Erhverv: 1-2 hverdage
Schenker og PostNord til kantsten: 1-2 hverdage

Du vil modtage en e-mail fra Schenker, hvor du skal vælge ønsket leveringstidspunkt inden for de kommende tre hverdage mellem kl. 7.00-17.00. Du vil herefter modtage en bekræftelsesmail.

Ved levering af palleforsendelser kræver det som udgangspunkt, at der er nogle hjemme på leveringsadressen til at tage imod ordren.

Er dette ikke muligt, kan der gives samtykke direkte til Schenker/PostNord om, at de må stille pallen udenfor leveringsadressen. Dette sker dog på eget ansvar.

Priser

Ved køb for under 1000 kr.: fra 39 kr.
Ved køb for over 1000 kr.: gratis fragt*
*Omfatter ikke levering af møbler og større ting (levering med Schenker og PostNord).

GLS PakkeShop: fra 39 kr.
GLS hjemmelevering: fra 59 kr.
GLS Erhverv: fra 59 kr.
Schenker/PostNord hjemmelevering: fra 150kr.

Bemærk venligst: I særligt travle perioder kan der ved levering til pakkeshop opstå situationer, hvor fragtselskabet leverer til en anden pakkeshop pga. pladsproblemer.

Afhent i butik

Afhent i butik er en service til dig, der ønsker at afhente din webordre i vores Boutique og Showroom i København.

I vores online butik www.fermliving.dk finder du alle vores produkter samlet ét sted. Selvom disse ikke er tilgængelige i butikken, kan du bruge vores afhent i butik service til at bestille disse varer med levering til vores butik.

Du har i øvrigt også muligheden for at henvende dig i vores Boutique og få bestilt varer fra fermliving.dk hjem til butikken, så længe de er på lager.

  • Levering til vores butik er gratis
  • Du modtager en mail så snart ordren ligger klar til afhentning
  • Medbring personligt ID og ordrebekræftelse på e-mail når du skal afhente pakken
  • Du har 10 dage til at afhente din pakke, før den bliver sendt retur til vores lager

Bemærk venligst: ikke alle varer kan bestilles med levering til butikken. Hvis ”Afhent” ikke bliver vist i check out, betyder det, at din ordre overstiger en vis størrelse, som ikke kan leveres til vores butik.

Du kan læse alle detaljer omkring Click & Collect her.

Levering af møbler og større ting

Når du bestiller møbler eller større varer, bliver de leveret med et særligt fragtfirma til din leveringsadresse. Du vil modtage en e-mail fra fragtfirmaet, hvor du skal vende retur med ønsket leveringstidspunkt inden for de kommende tre hverdage mellem kl.07.00-17.00. Du skal være hjemme på adressen ved levering. Er du ikke hjemme på det aftalte leveringstidspunkt, kan din vare blive returneret til lageret. I så fald bedes du kontakte os for hjælp.

Oversigt over særlige fragtfirmaer

DSV Xpress

Pakken bliver leveret til kantstenen, eller, hvis dette ikke er muligt, så tæt på din leveringsadresse som muligt. Du er ansvarlig for at få leverancen fra kantstenen og ind i dit hjem. Denne service omfatter ikke fjernelse af emballage eller paller. Bemærk, at DSV afsender varerne med FedEx eller TNT. Du modtager trackingoplysningerne direkte fra DSV, FedEx eller TNT.

Levering til kantsten

Pakken bliver leveret til kantstenen, og hvis dette ikke er muligt, leveres den så tæt på din leveringsadresse som muligt. Du er ansvarlig for at få leverancen fra kantstenen og ind i dit hjem. Denne service omfatter ikke fjernelse af emballage eller paller.