Ofte stillede spørgsmål
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det betyde én af flere ting:
- Enten er din ordre ikke godkendt og dermed ikke gennemført – du modtager derfor ikke en bekræftelse på købet.
- Tjek om ordrebekræftelsen er i dit spamfilter i din mail indbakke.
- Tjek om det er den korrekte mailadresse, du har indtastet.
Har du stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan du kontakte vores kundeservice her.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du ønsker at ændre eller annullere din ordre. Vi kan dog ikke garantere, at det er muligt, da vi prioriterer en hurtig afsendelse af ordrer. Dette betyder, at ordrer ofte behandles og afsendes kort tid efter bestilling, og derfor kan det være for sent at foretage ændringer eller annulleringer.
Hvis det ikke er muligt at ændre eller annullere ordren, er du naturligvis altid velkommen til at returnere den i henhold til din almindelige fortrydelsesret.
Du kan se vores leveringstider og priser under afsnittet levering og fragtpriser.
Når du handler i vores webshop, handler du som privat kunde. Det er derfor ikke muligt at fratrække moms og der betales derfor moms af hele købet. Du kan læse mere om dette i vores handelsbetingelser her.
Når din ordre bliver afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med en faktura og et tracking link. Hvis du ikke modtager en mail fra os, så tjek gerne dit spamfilter, og om du har indtastet din e-mailadresse korrekt.
Er du i tvivl, kan du kontakte vores kundeservice her– husk at have dit ordrenummer klar (XXXXX-DK), så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.
Oplever du problemer med leveringen af din ordre, kan du kontakte vores kundeservice her. Send meget gerne dit ordrenummer (XXXXX-DK) eller fakturanummer med, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig.
Du udfylder retursedlen og lægger den i pakken, du gerne vil returnere. Retursedlen kom i en kuvert sammen med din ordre.
Vi tilbyder muligheden for at købe returlabels direkte gennem vores returportal. Det koster DKK 59.
Du kan tilgå returportalen her
Hvis du ikke bor i Danmark, tilbyder vi desværre ikke returlabels til din destination. Du er stadig meget velkommen til at returnere dine varer, men du skal selv arrangere og betale for returfragten. Det er vigtigt, at du vælger en dør-til-dør levering, da vi ikke har mulighed for at afhente i en pakkeshop. Vi har ikke mulighed for at acceptere returvarer sendt via DAO.
Bemærk venligst: Returlabels, der købes gennem vores portal, gælder kun for retur af pakker via GLS – ikke for palleforsendelser.
Hvis du har modtaget din ordre som en pakke, kan du benytte denne løsning.
Hvis du har modtaget din ordre på en palle, skal du selv arrangere og betale for returfragt gennem et fragtfirma.
Du kan læse om vores returregler her.
Når din returforsendelse er modtaget på lageret, starter returbehandlingen. Dette kan forventes at tage op til et par dage i travle perioder. Så snart returbehandlingen er afsluttet, vil du modtage en kreditnota på mail, og en refundering til samme konto, som der er anvendt til købet.
Ønsker du at returnere eller ombytte produkter købt i vores webshop, så er dette en mulighed i vores Boutique på Kuglegårdsvej 1-5, 1434 København K. Dette gælder kun mindre produkter. Palleleveringer som møbler kan ikke returneres i butikken, da vi logistisk ikke har mulighed for dette. Husk at medbringe din kvittering/ordrebekræftelse eller returseddel. Find vores butiks åbningstider her.
Du kan købe stofprøver på de fleste af de tekstiler, som vi tilbyder. Dette kan give en bedre fornemmelse for farve og struktur, og dermed være behjælpelig i en beslutningsproces.
Se vores udvalg af stofprøver her.
Du tjekker saldoen på dit gavekort via linket i mailen med dit digitale gavekort. Hvis du ikke længere har mailen, kan du altid tage kontakt til vores kundeservice her og vi kan gensende din mail.
Bemærk: Har du fået gavekortet som gave, bliver mailen gensendt til den mail, der blev brugt til at købe gavekortet.
Når du shopper på fermliving.dk, har du flere muligheder for levering. Du kan vælge imellem at få din pakke leveret til privatadresse, til den nærmeste pakkeshop eller til Ferm Living Boutique & Showroom.
Click & Collect / afhentning i butik er levering til vores Boutique & Showroom, Kuglegårdsvej 1-5, 1434 København K.
For at benytte Click & Collect skal du blot vælge denne mulighed i checkout (Afhent). Butikkens lokation vil herefter blive valgt som standard leveringsadresse.
Det er gratis at få leveret din ordre med Click & Collect.
Hvis du bestiller før kl. 13.00 på hverdage, vil pakken i langt de fleste tilfælde blive afsendt samme dag. Du kan normalt afhente din ordre indenfor 1-2 hverdage.
Du modtager en sms eller en mail, når ordren er klar til afhentning.
Butikkens åbningstider er:
Mandag: 10.00–18.00
Tirsdag: 10.00–18.00
Onsdag: 10.00–18.00
Torsdag: 10.00–18.00
Fredag: 10.00–18.00
Lørdag: 10.00–16.00
Søndag: 10.00–16.00
Bemærk andre åbningstider i forbindelse med jul og helligdage.
Du har 7 hverdage til at afhente din pakke, før den bliver sendt retur til vores lager.
Ja, du skal blot fremvise din ordrebekræftelse samt gyldigt ID.