Ups, vi beklager!

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kan det betyde én af flere ting:

- Enten er din ordre ikke godkendt og dermed ikke gennemført – du modtager derfor ikke en bekræftelse på købet.

- Tjek om ordrebekræftelsen er i dit spamfilter i din mail indbakke.

- Tjek om det er den korrekte mailadresse, du har indtastet.

Har du stadig ikke modtaget en ordrebekræftelse, kan du kontakte vores kundeservice her.

Ønsker du at annullere din ordre, skal du hurtigst muligt (inden for 24 timer) give besked herom til vores kundeservice her, og vi vil gøre vores bedste for at nå dette.

Hvis du ønsker at ændre i din ordre, er det kun muligt at slette varer. Der kan ikke tilføjes varer, da det godkendte beløb ved betaling ikke kan overstiges efter endt køb. Er din ordre allerede afsluttet, kan vi dog ikke ændre i den.

Du kan se vores leveringstider og priser under afsnittet levering og fragtpriser.

Når du handler i vores webshop, handler du som privat kunde. Det er derfor ikke muligt at fratrække moms og der betales derfor moms af hele købet. Du kan læse mere om dette i vores handelsbetingelser her.

Når din ordre bliver afsendt fra vores lager, vil du modtage en e-mail med et tracking link. Hvis du ikke modtager en mail fra os, så tjek gerne dit spamfilter, og om du har indtastet din e-mailadresse korrekt.

Er du i tvivl, kan du kontakte vores kundeservice her– husk at have dit ordrenummer klar (XXXXX-DK), så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.

Oplever du problemer med leveringen af din ordre, kan du kontakte vores kundeservice her. Send meget gerne dit ordrenummer (XXXXX-DK) eller fakturanummer med, så vi hurtigst muligt kan hjælpe dig.

Ønsker du at rapportere et problem med et produkt, bedes du udfylde vores reklamationsformular. Find reklamationsformularen her.

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp i forbindelse med din reklamation, kontakt venligst vores kundeservice her.

Du udfylder retursedlen og lægger den i pakken, du gerne vil returnere. Du vælger selv, hvilket firma du bruger til at returnere din pakke. Det er dog vigtigt, at du vælger en dør-til-dør levering, da vi ikke har mulighed for at afhente i en pakkeshop. Du dækker selv omkostningerne ved en returnering.

Vi har ikke mulighed for at acceptere returvarer sendt via DAO.

Såfremt at returpakker ender på et posthus, vil de ikke blive afhentet, og derfor blive sendt retur til afsender efter 14 dage.

Du kan læse om vores returregler her.

Når din returforsendelse er modtaget på lageret, starter returbehandlingen. Dette kan forventes at tage op til et par dage i travle perioder. Så snart returbehandlingen er afsluttet, vil du modtage en kreditnota på mail, og en refundering til samme konto, som der er anvendt til købet.

Ønsker du at returnere eller ombytte produkter købt i vores webshop, så er dette en mulighed i vores Boutique på Kuglegårdsvej 1-5, 1434 København K. Dette gælder kun mindre produkter. Palleleveringer som møbler kan ikke returneres i butikken, da vi logistisk ikke har mulighed for dette. Husk at medbringe din kvittering/ordrebekræftelse eller returseddel. Find vores butiks åbningstider her.

Du kan købe stofprøver på de fleste af de tekstiler, som vi tilbyder. Dette kan give en bedre fornemmelse for farve og struktur, og dermed være behjælpelig i en beslutningsproces.

Se vores udvalg af stofprøver her.

Du tjekker saldoen på dit gavekort via linket i mailen med dit digitale gavekort. Hvis du ikke længere har mailen, kan du altid tage kontakt til vores kundeservice her og vi kan gensende din mail. 

Bemærk: Har du fået gavekortet som gave, bliver mailen gensendt til den mail, der blev brugt til at købe gavekortet.

Når du shopper på fermliving.dk, har du flere muligheder for levering. Du kan vælge imellem at få din pakke leveret til privatadresse, til den nærmeste pakkeshop eller til Ferm Living Boutique & Showroom.

Click & Collect / afhentning i butik er levering til vores Boutique & Showroom, Kuglegårdsvej 1-5, 1434 København K.

For at benytte Click & Collect skal du blot vælge denne mulighed i checkout (Afhent). Butikkens lokation vil herefter blive valgt som standard leveringsadresse.

Det er gratis at få leveret din ordre med Click & Collect.

Hvis du bestiller før kl. 14.00 på hverdage, vil pakken blive sendt samme dag. Du kan normalt afhente din ordre indenfor 1-2 hverdage.

Du modtager en mail, så snart ordren ligger klar til afhentning.

Butikkens åbningstider er:

Mandag: 10.00–18.00
Tirsdag: 10.00–18.00
Onsdag: 10.00–18.00
Torsdag: 10.00–18.00
Fredag: 10.00–18.00
Lørdag: 10.00–16.00
Søndag: Lukket

Bemærk andre åbningstider i forbindelse med jul og helligdage.

Du har 10 dage til at afhente din pakke, før den bliver sendt retur til vores lager.

Ja, du skal blot fremvise din ordrebekræftelse samt gyldigt ID.